NEEΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΡΟΥΛΑΣ ΠΙΣΠΙΡΙΓΚΟΥ: “Θα μου πει και μένα κάποιος τι έκανα”;


 

📞Κάνε την παραγγελία σου τηλεφωνικά στο Παραδοσιακό Παντοπωλείο Στασινόπουλος Παναγιώτης!
Τηλεφωνικές παραγγελίες:
🆕📍 Πατρών Κλάους 58, Λάγγουρα, Πάτρα 📞 2610 32.02.78
📍 Κορίνθου 372 & Σμύρνης, Πάτρα 📞 2611 811.050
📍 Παντανάσσης 39, Πάτρα 📞 2610 279.343
📍 Ακτή Δυμαίων 111, Πάτρα 📞 2614 007.438
📍 Σπ. Τζιλιάνου 1, Παραλία Πατρών 📞 2613 007.366




Νέες δηλώσεις της Ρούλας Πισπιρίγκου αυτή τη φορά στην εφημερίδα “Πελοπόννησος” 

“Θα μου πει και μένα κάποιος τι έκανα; Κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι έκανα κακό στα παιδιά μου θα μου πουν πως και πότε; Ποτέ μα ποτέ. Αυτή είναι η αλήθεια. Τι να μου πουν;”

Σε σχέση με όσα λέγονται και την καθημερινή και πολλαπλή ενασχόληση των δημοσιογράφων, ιατρών, αστυνομικών, “μαρτύρων”  και ιατροδικαστών είπε:

“Θα έλεγα… σταματήστε το θέμα. Σταματήστε. Εχετε άδικο. Θα το δείτε στην πορεία ότι έχετε άδικο. Μέχρι τότε θα έχετε πάρει τη ζωή μου στα χέρια σας. Αυτό θα έλεγα. Εχω ήδη το κακό των τριών θανάτων στο σπίτι μου. Μου έχετε κάνει και άλλο κακό. Θα μου κάνετε και άλλο, κι άλλο κακό και μετά… που θα απολογηθείτε; Λέτε, λέτε, λέτε, και κανείς δεν με ζει. Κανένας δεν με έχει ζήσει”.

Τέλος έκανε και δήλωση για όσα γράφονται ότι ήταν “ψυχρή” σε διάφορες “φάσεις” της ζωής της που είχαν σχέση με τα παιδιά, δήλωσε:

“Τι πάει να πει ψυχρή; Δηλαδή άμα έβγαινα και έκλαιγα θα έλεγαν … α κλαίει και το χει κάνει και κλαίει για να την λυπηθούμε..! Μα όταν πάω να υπερασπισθώ την αλήθεια δεν θα την υπερασπισθώ με κλάμα, αλλά με τη δύναμη που έχω. Για να βγει ότι δεν είμαι η μάνα των παιδιών που προσπαθούν να εμφανίσουν. Και τα παιδιά μου δεν είχαν τέτοιους γονείς όπως κάποιοι θέλουν να παρουσιάζουν. Αυτό θα υπεραπισθώ”.

Σχόλια


Matchnews.gr

Ειδήσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Πάτρα: "Έφυγε" μετά από επέμβαση η Χαρά Ιωαννίδη, μητέρα δύο παιδιών

Τελέστηκε ο πρώτος γάμος ομόφυλου ζευγαριού γυναικών στην Πάτρα - Αποκλειστικές Φωτογραφίες μέσα από την δεξίωση

ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” η Αναστασία μόλις 40 ετών – ΦΩΤΟ

Θρήνος για τον Κώστα Παπακώστα -Άφησε την τελευταία του πνοή στην Πάτρα

ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” ο Κωνσταντίνος – Μόλις στα 49 – Πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε – ΦΩΤΟ

ΠΑΤΡΑ – ΣΟΚ! Πέθανε ο έμπορος Ανδρέας Ρηγόπουλος

Παιδάκι 3,5 ετών πέθανε από παρβοϊό - Άλλα 10 κρούσματα σε παιδικό σταθμό

Διπλή τραγωδία με δύο νεκρούς άνδρες – «Σε 20 λεπτά είμαι σπίτι»

Το ξέσπασμα της κόρης της Χαράς Ιωαννίδη – Περιγράφει πώς έχασε τη μάνα της: "Την πήγα σε 3 νοσοκομεία"

Αυτή είναι η 40χρονη που μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου από τον πρώην σύζυγό της

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Έχασε το σπίτι της η 48χρονη που αυτοκτόνησε με το αυτοκίνητο στο λιμάνι της Πάτρας

Βασιλικό Αχαΐας: Πατέρας δύο παιδιών πήρε την καραμπίνα και αυτοκτόνησε

Πάτρα: "Έφυγε" μετά από επέμβαση η Χαρά Ιωαννίδη, μητέρα δύο παιδιών

Τελέστηκε ο πρώτος γάμος ομόφυλου ζευγαριού γυναικών στην Πάτρα - Αποκλειστικές Φωτογραφίες μέσα από την δεξίωση

Θρηνος στην Πατρα.Εχασε την μαχη ο 25 χρονος Δημήτρης Τσελιμεκης θυμα τροχαίου στην Ελ.Βενιζελου.

ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” η Αναστασία μόλις 40 ετών – ΦΩΤΟ

Θρήνος για τον Κώστα Παπακώστα -Άφησε την τελευταία του πνοή στην Πάτρα

ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” ο Κωνσταντίνος – Μόλις στα 49 – Πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε – ΦΩΤΟ

Πάτρα: "Έφυγε" μόλις στα 44 χρόνια του ο Γρηγόρης Σύρμης

ΠΑΤΡΑ – ΣΟΚ! Πέθανε ο έμπορος Ανδρέας Ρηγόπουλος