“Μαύρισαν” οι ψυχές όλης της Πάτρας για τα δύο παιδιά! Σήμερα οι κηδείες τους! Το ΒΙΝΤΕΟ που αποδεικνύει ότι ο οδηγός ΙΧ πέρασε με κόκκινο

 Βρείτε στο Παραδοσιακό Παντοπωλείο Στασινόπουλος Παναγιώτης! Χριστοδούλου χυμό πορτοκάλι 100% 1L #μόνο 1,80€ με ΔΩΡΟ 1 χυμό ρόδι 250ml!

⚠️ Ισχύει από 29/01 έως 18/02

«Μαύρισαν» οι ψυχές των Πατρινών από τη νύχτα της Παρασκευής! Το κακό μαντάτο διαδόδθηκε γρήγορα στην πόλη. «Εγινε μακελειό στην εθνική. Σκοτώθηκαν δύο παλικάρια με μηχανή»! Η τραγωδία φτάνει μέχρι τα σπίτια του Γιάννη Στεργίου, 20 ετών και του κολλητού του φίλου από το 2ο ΕΠΑΛ Γιώργου Παπαδόπουλου, 21.

 Η μάνα του Γιάννη, η Σόνια Διονυσοπούλου παθαίνει σοκ. Ηταν πριν λίγους μήνες, στα γενέθλια του παιδιού της, τον περασμένο Ιούνιο, όταν έγραφε: «Είσαι ο λεβέντης μου Είσαι ότι πιο όμορφο μου έχει δώσει η ζωή Και το εννοώ!!!!! Είμαι η πιο τυχερή  μαμά του κόσμου που σε έχω εγώ παιδί μου! Γιε μου Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σε αξιώσει ο Θεός να έχεις μία πολύ όμορφη γεμάτη δημιουργική ζωή! Να τα εκατοστήσεις λεβεντάκο μου όμορφε σε βλέπω και λιώνω είσαι δικός μου»! Από χθες τα ξημερώματα ένα μαύρο «πένθος» έχει αντικαταστήσει την φωτογραφία της στο διαδίκτυο.

 Η νονά του Γιάννη, Γκέλυ Μπαντούνου, δεν μπορεί να πιστέψει ότι έχασε εκείνο το μωράκι που κράταγε στην αγκαλιά της όταν το βάπτιζε: «Πρόσεχε Γιάννη μου, πρόσεχε παιδί μου πολύ. Είσαι για όλους μας πολύτιμος”! “Προσέχω νονά μου, μην ανησυχείς, κι εγώ σ’ αγαπώ πολύ πολύ! Αυτές ήταν οι τελευταίες μας κουβέντες προχθές…! Και χθες το βράδυ;…Και χθες το βράδυ έφυγες! Χθες το βράδυ δεν κράτησες την υπόσχεση σου Γιάννη μου!!! Μας άφησες άγγελε μου…! Καλό μου παιδί… Ψυχούλα μου! Πόσο θα μου λείψεις να ήξερες λουλουδάκι μου!! Ήσουν και θα είσαι το πρώτο μου παιδί!… Και το πένθος δεν θα φύγει ποτέ από μέσα μου…! Θα συνεχίσω να σου φέρνω την λαμπάδα σου, το αυγό σου και το τσουρέκι σου στο τελευταίο σου σπίτι πια…! Μέχρι να κλείσουν και τα δικά μου τα μάτια παιδι μου»!


Η τραγωδία συνέβη λίγο πριν τις 11 τη νύχτα της Πέμπτης. Η μηχανή μεγάλου κυβισμού που οδηγούσε ο Γιάννης Στεργίου εκινείτο επί της Εθνικής με κατεύθυνση την Πάτρα. Στο ύψος της Αρέθα, ΙΧ που οδηγούσε άνδρας έβγαινε στην Εθνική. Όπως αποδείχθηκε με βίντεο και παρά τις πρώτες δηλώσεις κάποιων μαρτύρων τελικά πέρασε με κόκκινο στρίβοντας στην Αρέθα. Το φανάρι της εθνικής στο ρεύμα προς Πάτρα ήταν πράσινο. Η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη και ήταν σφοδρή. Τα δύο παιδιά εκτινάχτηκαν το οδόστρωμα και χτύπησαν στο κεφάλι και σε άλλα σημεία του σώματός τους. Ο θάνατός τους ήταν ακαριαίος! 

Οτνα έφθασαν οι διασώστες του ΕΚΑΒ διαπίστωσαν ότι ήταν ήδη πολύ αργά! Στην γειτονιά του Γιάννη η απόλυτη ησυχία τη νύχτα διακόπηκε από ένα ουρλιαχτό. Η μάνα δεν άντεξε στο άκουσμα της είδησης! 

Στο Νοσοκομείο σκηνές οδύνης! Πόνος βαρύς κι ανείπωτος για τις οικογένειες του 21χρονου Γιώργου Παπαπαδόπουλου και του 20χρονου Γιάννη Στεργίου! 

Οι κηδείες των δύο νεαρών θα γίνουν σήμερα  Σάββατο 24 Φεβρουαρίου. Η κηδεία  του 20χρονου Γιάννη Στεργίου θα γίνει το Σάββατο 24 εβρουαρίου στις 2 το μεσημέρι από τον Ιερό Ναό Παναγίας Αλεξιωτίσσης. Τραγικές φιγούρες οι γονείς του Παναγιώτης Στεργίου και Θεώνη Διονυσοπούλου, τα αδέρφια του και οι υπόλοιποι συγγενείς. Η κηδεία του 18χρονου Γιώργου Παπαδόπουλου θα γίνει το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου στις 3.30 το μεσημέρι από τον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνα στα Καμίνια. Δύσκολες οι ώρες για τους γονείς του Παναγιώτη Παπαδόπουλο και Κωνσταντίνα Ντεμίρη, τα αδέλφια και τις γιαγιάδες του.

ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑ

Στο 2ο ΕΠΑΛ Πάτρας, το σχολείο των παιδιών, δεν έγινε μάθημα! Οι συμμαθητές τους δεν μπορούσαν να πιστέψουν το κακό! Δύο νέα παιδιά, με δίψα για ζωή, με τις παρέες, τους φίλους τους. Αγωνιστές και στο μεροκάματο, φιλότιμα με ντόμπρα ψυχή! Χθες το πρωί συμμαθητές και φίλοι τους, πήγαν στο σημείο που σκοτώθηκαν τα δύο παιδιά. Αναψαν κεράκια, άφησαν λουλούδια, έβαλαν δίπλα τα συντρίμμια της μηχανής. Ο Γιάννης και ο Γιώργος «έφυγαν μαζί»! Πέταξαν! Όμως θα ζουν στις σκέψεις όλων.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Πατρών, σχηματίσθηκε δικογραφία για θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, που συνέβη προχθες το βράδυ, στη Νέα Εθνική Οδό Πατρών Αθηνών. Ειδικότερα, ένας ημεδαπός άνδρας, οδηγώντας αυτοκίνητο, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με μοτοσικλέτα που οδηγούσε 20χρονος άνδρας με συνεπιβάτη έναν 19χρονο, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν θανάσιμα ο οδηγός και ο συνεπιβάτης του δικύκλου. Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Πατρών, διενεργείται προανάκριση για την διακρίβωση των αιτιών και συνθηκών πρόκλησης του τροχαίου δυστυχήματος, ενώ συνελήφθη ο οδηγός του αυτοκινήτου για ανθρωποκτονία από αμέλεια.

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤ

 

 

 

Σχόλια


Matchnews.gr

Ειδήσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Πάτρα: "Έφυγε" μετά από επέμβαση η Χαρά Ιωαννίδη, μητέρα δύο παιδιών

Τελέστηκε ο πρώτος γάμος ομόφυλου ζευγαριού γυναικών στην Πάτρα - Αποκλειστικές Φωτογραφίες μέσα από την δεξίωση

ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” η Αναστασία μόλις 40 ετών – ΦΩΤΟ

Θρήνος για τον Κώστα Παπακώστα -Άφησε την τελευταία του πνοή στην Πάτρα

ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” ο Κωνσταντίνος – Μόλις στα 49 – Πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε – ΦΩΤΟ

Παιδάκι 3,5 ετών πέθανε από παρβοϊό - Άλλα 10 κρούσματα σε παιδικό σταθμό

Διπλή τραγωδία με δύο νεκρούς άνδρες – «Σε 20 λεπτά είμαι σπίτι»

Το ξέσπασμα της κόρης της Χαράς Ιωαννίδη – Περιγράφει πώς έχασε τη μάνα της: "Την πήγα σε 3 νοσοκομεία"

Αυτή είναι η 40χρονη που μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου από τον πρώην σύζυγό της

ΠΑΤΡΑ – ΣΟΚ! Πέθανε ο έμπορος Ανδρέας Ρηγόπουλος

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Έχασε το σπίτι της η 48χρονη που αυτοκτόνησε με το αυτοκίνητο στο λιμάνι της Πάτρας

Βασιλικό Αχαΐας: Πατέρας δύο παιδιών πήρε την καραμπίνα και αυτοκτόνησε

Πάτρα: "Έφυγε" μετά από επέμβαση η Χαρά Ιωαννίδη, μητέρα δύο παιδιών

Τελέστηκε ο πρώτος γάμος ομόφυλου ζευγαριού γυναικών στην Πάτρα - Αποκλειστικές Φωτογραφίες μέσα από την δεξίωση

Θρηνος στην Πατρα.Εχασε την μαχη ο 25 χρονος Δημήτρης Τσελιμεκης θυμα τροχαίου στην Ελ.Βενιζελου.

ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” η Αναστασία μόλις 40 ετών – ΦΩΤΟ

Θρήνος για τον Κώστα Παπακώστα -Άφησε την τελευταία του πνοή στην Πάτρα

ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” ο Κωνσταντίνος – Μόλις στα 49 – Πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε – ΦΩΤΟ

Πάτρα: "Έφυγε" μόλις στα 44 χρόνια του ο Γρηγόρης Σύρμης

Παιδάκι 3,5 ετών πέθανε από παρβοϊό - Άλλα 10 κρούσματα σε παιδικό σταθμό