ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Στο πένθος η οικογένεια της γυναικολόγου Εύας Μαυρομμάτη


 Τον αγαπημένο της πατερα έχασε η γνωστή γυναικολόγος Εύα Μαυρομμάτη. Και τον αποχαιρέτησε με συγκλονιστικά λόγια:

“Κι όμως εγώ… εγώ που πάντα έχω μια απάντηση να δωσω τώρα πια στέρεψα από λόγια μπαμπά… Δεν έχω τι να σου πω για να σε αποχαιρετήσω όπως σου αξίζει.
Ξέρεις τι θυμάμαι ;;; Θυμάμαι εκείνες τις ανέμελες παιδικές στιγμές που χωρίς να έχεις μόρφωση μου μάθαινες πως να παλεύω να μάθω εγώ πράγματα μου έδινες μαθήματα ζωής… ήξερες πάντα πως να απαλύνεις τον πόνο μου κάθε φορά που σε χρειαζόμουν…..Ήξερες πάντα τον τρόπο να με κανείς να αισθάνομαι περήφανη και πάντα αρκετή για τον εαυτό μου …
Θαύμαζες τα κατορθώματα μου και καμάρωνες για αυτά καλύτερα και από τις δικές σου προσωπικές επιτυχίες… είναι δύσκολη η ζωη μου έλεγες μα πάντα στο τέλος κάθε μας συζήτησης μου έλεγες να προσεχείς σαγαπω… αυτό το σαγαπω θα μου λείψει.. το ήθος σου και η αξιοπρεπεία σου δεν χάθηκαν ποτέ.. Δεν άφησες να χαθούν ακόμα κι όταν δεν μπορούσες να μας μιλήσεις.. μα ξέρεις κάτι μπαμπά;;; ότι είμαι σε εσένα το χρωστάω σε εκείνο το χέρι που πάντα με κρατούσε και μου έλεγε πάμε μαζί προχωρά και είμαι εδώ για σένα… και πήγαινα μπαμπά …κι όπου σκοντάψα κάποιος πάντα με σήκωνε κι μόλις σήκωνα το βλέμμα μου ήταν η δίκη Σου μορφή.
Σε ευχαριστω για όλα…ευχαριστω γιατι στην ζωη μου υπήρξες η πιο μεγάλη μου αδυναμία και παράλληλα η πιο μεγάλη μου Δύναμη!
Σε ευχαριστω για όσα έγινα κοντά σου…
Καλή ουράνια διαμονή καλε μου μπαμπά! Καλο ταξίδι στο μέρος που σου αξίζει….εις το επανειδην
ΑΥΡΙΟ γιορτάζουν οι άγγελοι.. ΑΥΡΙΟ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ η ΝΑΞΟΣ!!!

Σχόλια


Matchnews.gr

Ειδήσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ - ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Θρήνος στην Πάτρα για τον 47χρονο Θανάση Βαγγελάτο

Πάτρα: Σοβαρό τροχαίο στην Παραλία - ΦΩΤΟ

Λαμπίρι: Νεότερα για την εξαφάνιση Πατρινού ψαροντουφεκά – Ελικόπτερο και δύτες στις έρευνες – (ΦΩΤΟ)

Κλειστά σχολεία λόγω καύσωνα - Όλη η λίστα

Πάτρα: Κλειστά σχολεία λόγω καύσωνα

ΠΑΤΡΑ - Σοβαρό τροχαίο με ντελιβερά – Διακομίστηκε στο νοσοκομείο

Πάτρα: Σφοδρό τροχαίο με τραυματία στη Μεσολογγίου - Τράκαραν και έπεσαν σε σταθμευμένα οχήματα

Αχαΐα: Αυτός είναι ο 26χρονος νεκρός του τροχαίου δυστυχήματος στην Αιγείρα

Δείτε πόσα θα πληρώσει πρόστιμο ο ψαροντουφεκάς από την Κρήνη που είχε εξαφανισθεί… και βρέθηκε σε beach bar

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Τραγωδία στην Πάτρα - Ενιωσε αδιαθεσία και εφυγε στα 50 η Πιπίνα Φωτάκια

Θρήνος στην Πάτρα για τον 47χρονο Θανάση Βαγγελάτο

ΠΑΤΡΑ – ΣΟΚ: “Εφυγε” η νηπιαγωγός Μαριάννα Γκοτσοπούλου, μόλις στα 33 – 18 μηνών το παιδί της

Πάτρα: Σοβαρό τροχαίο στην Παραλία - ΦΩΤΟ

Λαμπίρι: Νεότερα για την εξαφάνιση Πατρινού ψαροντουφεκά – Ελικόπτερο και δύτες στις έρευνες – (ΦΩΤΟ)

ΠΑΤΡΑ – ΣΟΚ! Πέθανε ο έμπορος Ανδρέας Ρηγόπουλος

ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” η Αναστασία μόλις 40 ετών – ΦΩΤΟ

Τελέστηκε ο πρώτος γάμος ομόφυλου ζευγαριού γυναικών στην Πάτρα - Αποκλειστικές Φωτογραφίες μέσα από την δεξίωση